tisdag 22 juni 2010

Kärlek är grejen

Hade velat göra slut, hade ju tänkt göra det.
Meeeeeeeen det gick inte.
Kärlek är grejen.

Hellre hopplös än utan hopp.

Igår fyllde jag 25.

Det var en fin dag, fina vänner, fina presenter.
Ni är så kloka, ni gjorde min kväll.
Jag älskar er!

Även om jag blir själv resten av livet, kommer jag alltid ha er.

Skojarbacken var ett fantastiskt fint ställe, som jag kommer besöka igen! Härligt med de gamla gubbarna som spelade, särskilt en liten födelsedagstrudelutt för mej, särskilt tillsammans med champagnen och fantastiskt sällskap.

Vilken kväll!
Ni gör mej fantastisk, det bara rinner över fantastiskhet och spiller över mej.
Jag gillar det, det värmer, och inatt tänker jag gosa ner mej med massa varma, mjuka tankar om er.

Tack, Tack, TACK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar