lördag 1 maj 2010

Blast from the past!

I torsdags fick vi en riktigt kul överraskning när Elina skulle hålla vårat pass istället för Linnea. Inte för att vi inte redan älskar Linneas pass, men det är alltid något extra med att ha Elina eftersom det var henne jag hade min första termin. Peppen var total och något överladdad körde vi mycket sparring och jag försökte jobba på att variera mej, finta och röra mej åt sidorna. Tyvärr var jag nog dock lite fast i den "hårda" sortens sparring vi hade under gladius boxningspass... Det kördes många drillar och nötande av en teknik i taget. På mitsarna tränade vi drivande tekniker och att snabbt svara. Nyttigt och aaasroligt!
Trist att jag var helt supermör från mma-fysen, (och kanske hade det något med alla dom där frozen daquiries vi drack dagen innan). Fick iaf en stjärna i kanten för bästa warface, och det är ju alltid något. =D
Fan, peppen är tillbaka. herrejävlar va najs!

Igår red jag häst, det var också galet skoj!

Idag gick jag morgonpromenad och en kvällspromenad med lite backintervaller på slutet. Lördagsjoggen får vänta, benhinnorna spökar igen av någon anledning.

Just nu försöker jag hitta en utbildning att gå till hösten. Socialpedagog är tanken! Affärsplanen skall formas så snart som möjligt, och jag hade tänkt ta kontakt med LRF och Jordbruksverket så fort jag gjort affärsplanen. Även om det är några år tills uppstarten finns det ingen anledning till att inte börja göra grundarbetet.

Igår var det förresten fest hos Veronica och Danne. Peter var där och det var så himla kul att se honom!!! Eller det var ju kul att träffa alla, men dom flesta kommer jag ju inte orka lära känna ändå så la krutet på de jag redan kände och ändå har saknat en del. Kanske inte så socialt accepterat, eller snyggt, men vafaaan. Jag är ju tydligen en total kuf på såntdär.

Trökigt inlägg detta blev, sorry, men det är så nedrans mycket just nu!

See ya'll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar