torsdag 6 januari 2011

Redan vår?

Det pratas mest om döda fåglar på tvn just nu. Jag tyckte jag hörde dem kvittra häromdagen. Det rusade till lite i bröstet då. Ungefär som när jag höll på att göra stans snyggaste vurpa på löpbandet igår. HAHA!!!! Asså, MAN FÅR INTE RAMLA! LOL på mig själv.

Jag skulle gjort tusen saker idag. Men jag gjorde iaf klart bokföringen. Och gick två promenader med hundarna. Ja jag har en extra just nu. Kom upp i tid imorse, sover ju knappt om nätterna nu... Så jag hoppas jag kan somna ikväll!

Men jag funderar och tänker och känner så mycket på nätterna. Inte massa dåliga grejer, utan mer saker jag VILL göra. Saker jag vill genomföra, mina visioner och drömmar. Tankar om min förändring. Från olycklig och desperat, till lagom lycklig och hoppfull. Människor runt mig är bevis, när min egen historia inte känns tillräcklig. De har och driver företag, blir befordrade, flyttar, reser, älskar och ger sig hän.

Jag brukar tänka på er när det känns tungt. När jag är rädd brukar jag tänka på er. Att ni alltid säger att jag är modig och stark. Dags att ta till sig allt det där. För på en bra dag som denna, när de bra tankarna tar över, trots inaktiviteten, vet jag hur bra jag är.

För det är jag, och ni med!

Åh, som jag längtar, det gör det svårt att på riktigt leva nu. Tur att thaien börjar på måndag så man inte fastnar i något moln någonstans.. God vår på er! Snart är den här, jag har redan sett gräset. Det är på väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar